Social Media

Keep calm

Polovina prázdnin je za námi a já se pořád nemůžu zbavit pocitu, že se až moc flákám. Naneštěstí jsem teď nemocná, takže ani nemůžu s něčím pořádným začít. Nicméně jsem se rozhodla, že se pokusím si ''uspořádat život''. Mám ráda všechno zorganizované, takže chci protřídit šatník a staré sešity, udělat si pořádek ve stole a celkově si rozdělit místo v pokoji. Abych se ale při tom organizování trochu zklidnila, koupila jsem si v M&S zelený čaj a úžasný krém s vůní citrusů!
A až zorganizuju svůj pokoj a čas, tak už snad začnu konečně číst! Sice jsem to chtěla udělat už na začátku prázdnin, ale pořád jsem se k tomu nedostala. Je to hlavně kvůli tomu, že teď chodím do autoškoly a za 2 týdny mě čekají zkoušky. Tak snad to dobře dopadne :)

Okomentovat

Instagram

Theme by BD