Social Media

Small NYX review

Tak jsem konečně navštívila ''nově'' otevřený obchod NYX na Smíchově! Koupila jsem si tři produkty - řasenku, rtěnku a korektor, abych vyzkoušela od každého něco - a byla jsem mile překvapená!

Největší radost mám z krásné syté rtěnky (odtín 02, FTLS), která je voděodolná, což mi přijde na léto skvělé! Na rtech je moc příjemná a skutečně vydrží vše (zkoušela jsem ji i v bazénu). Rozhodně můžu tuto rtěnku jen doporučit, navíc stála 189 Kč, takže jsem spokojená i s cenou!
Další produkt, který jsem si koupila, je růžová řasenka! Chtěla jsem na léto zkusit nějakou barevnou a vždy jsem měla jen modrou, takže výběr barevných řasenek, který v NYX mají, mě velmi překvapil! Modrá, bledě modrá, růžová, oranžová, zelená, fialová... Jsem s ní poměrně spokojená, akorát se celkem špatně odličuje. Ačkoliv není voděodolná, vydržela i ve vodě, takže si asi budu muset pořídit odličovač na voděodolný make-up. Cena byla opět super, 179 Kč.
A poslední věc, kterou jsem si koupila je korektor. Slyšela jsem na něj samou chválu a skutečně mi přijde kvalitní, ale bohužel měli nejsvětlejší odstín 03, který je pro mě trochu tmavší. Nicméně snad se u moře opálím a nepůjde to vidět.. :D Jinak můžu ale i korektor doporučit, opět držel i ve vodě a stál 159 Kč.
Rozhodně si do NYX zajděte, mají tam super konturovací paletky, primery, různé druhy korektorů, strašně moc stínů, rtěnek atd., jejich věci mi přijdou celkem kvalitní a cena je super! Navíc netestují na zvířatech :)


P.S. zítra odjíždím k moři, takže teď asi delší dobu nic nenapíšu :(

Okomentovat

Instagram

Theme by BD