Social Media

KVIFF one day guide

Letos jsem byla počtvrté ve Varech. Předešlé roky jsem vzdycky utratila spoustu peněz a často za nesmysly, bez kterých bych se obešla - cesta autem, drahý hotel, festival pas, který jsem pořádně nevyužila nebo jídlo, u kterého cena rozhodně neodpovídala výkonu. Letos jsem opět plánovala klasický zájezd obsahující cestu autem a s ní spojeným nákupem dálniční známky (kterou jindy nevyužiju), bydlení v hotelu nebo fancy bytě hned u kolonády, večery plné předražených drinků a ráno stejně předražené brunche. Jenže ve chvíli, kdy se moje zájezdová skupinka začala rozpadat a mně došlo, že bych utratila 10k za 2 noci bez pořádné srandy v partě, začala jsem přemýšlet, jak si užit co nejvíc srandy během jediného dne. A světě div se, když se chce, všechno jde.

Došlo mi, že mi ve Varech opravdu stačí jediný den, abych si tu srandu užila, protože jsem tam byla už několikrát a často jsme pak jen bloumali od fronty k frontě, od kavárny ke kavárně a tak. Jeden den, dobře. Pak jsem přemýšlela o mé cestě autem. Vyhovuje mi, že můžu přijet a odjet kdy chci. Jenže když jsem viděla, že autobus tam a zpět vyjde dohromady na nějakých 90 Kč a navíc budu moct celý den konzumovat alkohol, bylo rozhodnuto. Další položkou je festivalový pas, pro studenty na jeden den za 200 Kč a to se vyplatí. Loni jsem se naučila, jak tyhle čekací fronty fungují a že je potřeba mít trpělivost. Ve dvou se to ale lépe táhne, stejně tak se to čekání lépe táhne s knihou. Důležité je si filmy vybrat předem a neříct si půl hodiny před projekcí, že by se vám tenhle film líbil a že to půjdete zkusit. Na film se stejně nedostanete a zbytečně ztratíte půl hodiny. Takže počítejte s čekáním 2-3 hodiny, které je sice dlouhé, ale zato účinné. No a jídlo? To je věc, ve které jsem se nehodlala omezovat. Z minulých let mám už své oblíbené podniky, pokud vy ale své nemáte, zkuste si je vytipovat předem, abyste zbytečně neztráceli čas a nezvolili nakonec předražený podnik, který za to nestojí.
Tipy na závěr: Je fajn mít cool outfit, zároveň je ale fajn být ready na sezení na zemi a chození od kina ke kinu. Přezůvky (čti birkenstocky) s sebou, místo mini šatů možná něco vzdušného a delšího a šátek taky s sebou, kdyby někde byla klimoška. Taky se vám určitě nechce tahat těžký batoh, takže míň věcí, víc zážitku, analogový kompakt se vyplatí víc než těžká zrcadlovka a nezapomeňte velkou lahev s pitím. Powerbanka a kniha se hodí a nějaká svačinka poslední záchrany taky. A nechte si místo na lázeňské oplatky, které povezete domů mámě.

6 komentářů

  1. Míň věcí, víc zážitků - to miluju! <3 Já ve Varech na festivalu ještě nikdy nebyla, ale jestli se tam někdy vydám, asi bych taky jela jen na den a třeba autobusem, je to mnohem praktičtější. :)

    Tereza's journal

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě doporučuju! Přijde mi fajn, že si každý může vybrat, jestli tam chce hlavně kvůli filmům nebo kvůli atmosféře nebo třeba jen kvůli party s kamarádama... :)

      Vymazat
  2. Já ti nevím, ale mě ten kviff nějak nějak neláká :D Všude samé pózy a snaha být cool :D Možná to na mě jen tak působí, nevím. Každopádně si do Varů ráda zajedu někdy mimo všechny tyhle sezóny :)

    https://thewaybya.webriter.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tam letos byla hlavně kvůli těm filmům no, ale je pravda, že tam potkáš různé lidi s různými záměry😅😁

      Vymazat
  3. Autobus za 90 Kč? Wow tak to je super ale!

    OdpovědětVymazat

Instagram

Theme by BD