Social Media

Day 246: Summer in the city

Zkoušky už mám za sebou víc než týden, ale hned po nich jse musela každý den chodit do práce. Takže opravdové prázdniny mi začínají až teď. Jaké jsou moje plány a co chci v létě zvládnout?

Teď mě čeká krásných pět dnů volna. A pak sice budu zase pracovat, ale už ne s takovým nasazením. Červenec bude fajn. Nejdřív jedu na filmový festival do Varů - protože jsem tam byla už dvakrát, pokusím se tentokrát nacpat filmy a další zábavu do 48 hodin. Tyhle krátké výlety mě hrozně baví, protože se toho za krátký čas snažím stihnout co nejvíc a skutečně prožívat. Pak mě čeká voda s rodičema. Nikdy jsem na vodě nebyla a nejsem si úplně jistá, jestli je to zábava pro mě, ale proč to nezkusit. V půlce července budu mít narozeniny a mám v plánu udělat si hezký narozeninový trip s piknikem, ale uvidíme.

V srpnu chceme jet s mým klukem k moři. Ještě nemáme vybranou destinací, protože on všechno hrozně rád nechává na poslední chvíli, ale u mě vede taková klasika - Itálie, Španělsko nebo Řecko. Potom chci jet ještě na menší výlet s kamarádama. Před dvěma lety jsme byly na tři dny pod stanem a bylo to celkem dobrodrůžo, takže bychom si něco podobného chtěly zopakovat.

A co chci jinak přes prázdniny zvládnout? Chci vylepšit svůj Instagram - přidávat víc fotek, ale věnovat se i InstaStories. Dále se chci samozřejmě věnovat blogu. Taky chci začít číst knížky, které se mi budou hodit při studiu filmu (už dopředu, abych toho pak neměla moc). Chci ustálit svůj lifestyle v tom smyslu, že chci žít vyváženě, bavit se, dobře jíst, mít čas na odpočinek a aspoň trochu se hýbat.  A poslední věc, které se chci věnovat, je samozřejmě focení a taky natáčení, protože to mi moc nejde.

P.S. Tady je píseň týdně ❤️

1 komentář

Instagram

Theme by BD