Social Media

Perfect Saturday

V tomto článku bych se s vámi ráda podělila o moji krásně strávenou sobotu. Ačkoliv to ráno vypadalo, že dnešek nebude nic moc, protože mě hned po probuzení začala bolet hlava, nakonec se den moc povedl.

I přes to že mi nebylo úplně nejlíp jsem vyrazila s Ondrou, mámou a bráchou na farmářské trhy na Náplavce. Sice tam bylo hrozně lidí, ale moc jsme si to užili. Prošli jsme všechny stánky a nakonec jsme si sedli na břeh s paelou. Včera konečně pořádně svítilo sluníčko a bylo teplo, takže super!
Potom jsme se stavili v kavárně a zmrzlinárně Puro Gelato, kde jsme si opět pochutnali. Dala jsem si klasicky chai laté a skořicovou zmrzlinu. Moc doporučuju! Příjemně se tam sedí a zmrzliny jsou taak dobré.
Cestou na parkoviště jsme se ještě stavili v Costa coffee, kde jsem si dala špenátové smoothie a pak jsem úspěšně řídila až domů. Mám sice řidičák už tak půl roku, ale za celou tu dobu jsem ještě v úplném centru nejela, takže jsem na sebe byla fakt pyšná 😄
A na závěr dne jsme si doma udělali moc dobrou véču a koukli jsme na film, takže ideální den. Doporučuju si čas od času takhle zalenošit a celý den jenom jíst 😄 Dneska mě sice čeká učení, ale pak ke mně má přijít můj přítel a budeme si dělat pizzu a zase na něco koukneme, takže dnešek bude taky moc fajn!

Okomentovat

Instagram

Theme by BD