Social Media

Foundation tips

Ahoj! Dneska bych vám ráda ukázala pár make-up tipů, které jsem objevila a oblíbila si je. Snad vám třeba pomůžou. Některé z nich mi přišly ze začátku zvláštní, ale fakt fungujou, tak proč ne? Navíc opravdu nesnáším, když se mi make-up loupe, leskne, nekryje atd. a ještě víc mě štve, když se ráno hezky nalíčím a pak se přes den podívám do zrcadla a make-up je z poloviny pryč.

Když chci, aby mi make-up vydržel celý den nebo celý večer a noc 🎉, když jdu třeba na ples, použiju nejdřív podkladovou bázi, potom fixační sprej, lehce zapudruju transparentním pudrem a potom normálně nanesu make-up a korektor. Pokud máte mastnější pleť, použijte pudr i po make-upu a znovu zafixujte sprejem. Taky jsem zjistila, že je lepší stříkat fixační sprej do vzduchu a ,,projít skr'', spíš než stříkat si ho přímo na obličej (no, možná je to samozřejmý, ale já si ho zezačátku stříkala přímo na obličej a pak se mi celý make-up roztekl, hlavně teda řasenka😅). Taky jsem někde slyšela, že se dá místo báze pod make-up používat pánský balzám po holení a make-up pak úžasně drží... nicméně jsem to nikdy nezkoušela.

Pro ty, co mají suchou pleť, stejně jako já... doporučuju smíchat make-up s hydratačním krémem. Často se mi stává, že se mi make-up drolí z obličeje a je šupinatý🐍. Když ale smíchám make-up s krémem, krásně se vpije a drží. Klidně si nejsušší místa přes den odlíčím micelární vodou a znovu na ně nanesu make-up s krémem. Make-up sice trochu ztratí krycí schopnost, ale když potřebuju, aby víc kryl, nanesu ho prostě víc nebo přes něj dám korektor. Obličej si nepudruju, pouze zafixuju korektor, který jsem dala na pupínky a make-up na očních víčkách.
Další věc, kterou poslední dobou hodně používám je zelený korektor. Mám hodně začervenalou pleť, takže poté, co si dám bázi, nanesu štětečkem zelený korektor (koupila jsem si obyčejný, levný v drogérii, ale funguje skvěle) a pak ho lehce přepudruju transparentním pudrem. Nakonec nanesu make-up a korektor jako obvykle.

Pokud používám pudr na celý obličej (což dělám jenom před nějakou větší akcí), nanáším ho beauty blenderem. Dřív jsem používala štětec, ale vůbec mi to nevyhovovalo, měla jsem pak na některých místech větší vrstvu pudru, než jinde a taky tak dobře nedržel. Teď ho ale nanáším beauty blenderem, který používám i na make-up, takže je mokrý a pudr se skvěle přichytí na obličej a drží!

Okomentovat

Instagram

Theme by BD