Social Media

Fresh diary

Přijde mi, jako kdyby nový rok začal včera, ale už to budou dva měsíce, a když se nad tím zamyslím, tak jsem toho už celkem dost stihla. Hodně jsem se učila, teda spíš vypisovala otázky, ale taky jsem byla několikrát v kině, na výstavě, na dvou plesech a taak...

Navštívila jsem výstavu JUERGEN TELLER: ENJOY YOUR LIFE! a bohužel mě celkem zklamala. Mám ráda fotky i moderní umění, ale většina jeho fotek mi přišla obyčejná. Zaujaly mě ale talíře s potisky fotek, ty byly fajn, jinak většina fotek podle mě nic moc.

V kině jsem byla třikrát. Nejdříve na filmu Oddysea, který byl úžasný!! Určitě na něj běžte. Potom na Strnadových, taky fajn, ale působilo to na mě trochu depresivně. A nakonec na filmu Zakladatel, který je o založení McDonaldu a byl taky super.

Byla jsem na dvou maturiťácích, jeden z nich byl mojí nejlepší kamarádky a skvěle jsme si ho užily! Když jsem viděla ty maturanty, tak jsem se úplně začala těšit na můj vlastní maturiťák, který mám ale až za měsíc.
Z kaváren jsem jako vždy byla několikrát v Elvíře, kde jsem si klasicky dala tomatovou polívku a konečně jsem ochutnala jejich pavlovu, která je úžasnáááááá!!

A poprvé jsem byla s Ondrou a Sin-Jinem v Bistru Proti Proudu. Dala jsem si kachní paštiku😁, kterou doporučuji, pak tiramisu a malinový dort s Ondrou napůlky a zapíjela jsem to chai laté, které nezklamalo!
S kamarádkama jsem ještě byla v našem oblíbeném baru Cloud 9, kde mají super koktejly s ovocem a na terase ponča, aby vám nebyla zima. V podstatě jsem nejvíc času ztrávila v kavárnách, cukrárnách, restauracích, barech a hospodách😅.


Okomentovat

Instagram

Theme by BD