Social Media

Coffee spots

Dneska bych se s vámi ráda podělila o moje tři nejoblíbenější kavárny. Dřív jsem do kaváren chodila jen posedět, poslední dobou se tam ale spíš učím - učení v kavárně je pro mě lepší než doma, protože mě tolik nerozptyluje počítač, mobil a rodiče, a když se učíme ještě s někým, tak si v mezičase popovídáme a je to moc fajn!

Styl&Interiér
Kavárna v centru Prahy, takže ideální, pokud jste ve městě a třeba na něco čekáte a chcete si na chvíli sednout. Navíc je ve vnitrobloku, takže ačkoliv je hned u Václaváku, překvapí vás, jaký je zde klid. V létě ráda sedím na zahradě s altánkem, v zimě se altánek přemění v zimní zahradu. Nejradši si ve Stylu dávám chai laté, které mají opravdu moc dobré. Navíc mají na výběr z několika druhů cheesecaků a dortíku a taky tady moc dobře vaří! Nejlepší jídlo, které jsem si tady dala byly tagliatelle se smetanou, houbami a parmazánem😍
Kavárna Elvíra
Moje asi nejčastěji navštěvovaná kavárna, jelikož ji mám pět minut od domu a je tam super klid na učení. Doporučuju sedět v zadní části. Nabídky dortů se každý den mění, takže pokáždé vyzkouším něco jiného. K pití si nejčastěji dávám bílý čaj nebo meruňkovou limonádu a k jídlu rozhodně doporučuji rajčatovou polévku! Je hrozně dobrá, navíc vám ji posypou plnou hrstí koriandru 😌
Crêperie Café Girafe
Do této kavárny jezdím každou neděli poté, co jdu s pejskem na cvičák. Je sice docela z ruky, ale dorty i jídlo mají výborné! Dortíky dělají i bezlepkové a raw, navíc mají zahrádku, kde se v létě moc dobře sedí. Rozhodně doporučuje slané palačinky!

Okomentovat

Instagram

Theme by BD