Social Media

January skincare

Po Vánoční prázdninové pauze jsem tady opět s novým článkem 😊 Tentokrát něco o mých skincare novinkách, boji se suchou pletí a józe (i když o té ne až tak moc).


Už něco přes rok mám problém s hodně suchou pletí. Opravdu hoodně suchou. Samozřejmě se snažím s tím něco dělat, mám vysoce hydratační krém, šetrný gel na odličovaní a speciální micerální vodu, ale žádné vélké změny jsem nezaznamenala. Říkám si, fajn, tak když to nejde zvenku, bude asi problém uvnitř. K mojí suché pleti (nejen na obličeji) přispívá i to, že mám hypofunkci štítné žlázy, ale s tím asi nic neudělám. Začala jsem teda brát vitamín B, dále beru zinek, který mi doporučil léčitel a protože mám i hodně problematickou pleť a je dost možné, že to souvisí s velkým množstvím antibiotik, které beru celkem často, začala jsem brát i laktobacily. Kromě těchto vitamínů jsem začala ráno před jídlem pít vodu s citronem. Starý známý detox trik, ale cítím se po něm dobře.
Co se týče péče zvenku, vyzkoušela jsem všechny možné masky a moc jsem si oblíbila masku od Etang, na kterou jsem dělala recenzi, protože příjemně chladí a zklidňuje. Objevila jsem taky SOS masku na suchou pleť v drogerii Rossmann, dvojbalení stojí asi jen 20 Kč a je to fakt bomba! Tahle hutná hydratační maska mi opravdu pomohla, sice jen na krátkou dobu, ale když potřebujete akutně zhydratovat pleť, doporučuju! Když potřebuju zklidnit pleť a nic doma nemám, dávám si na obličej rozehřátý med smíchaný se skořicí. Samozřejmě se nedějou žádné zázraky, ale myslím si, že přírodní med pleti prospívá a nic se tím nezkazí. Kromě masek jsem si ještě pořídila v DM něco jako exfoliační houbičku, kterou moc doporučuju. Mám ji z Vídně, stála asi 2 eura a rozhodně je lepší se odličovat s ní, než jen rukama - krásně zbavuje suché kůže... Z make-up produktů jsem se rozhodla vyzkoušet nějaký drogerkový make-up, vybrala jsem Infallible 24H-Matte od L'roeal Paris a jsem celkem spokojená. Má úplně jinou strukturu, než můj předchozí make-up (Vichy), je krásně lehký a dobře se nanáší beauty blenderem. A ještě jsem si pořídila paletku korektorů od Catrice, ze které používám sice jen zelenou a jednu tělovou, ale... 😀
Jelikož jsem teď po novém roce motivovaná a chce se mi hýbat a být aktivní, začala jsem nějak tak cvičit jógu. Dřív jsem chodila s maminkou na kundalini jógu, která je super, ale už nemám tolik času, takže si radši zacvičím v klidu doma. Tak paa, šťasný nový rok! ✨

Okomentovat

Instagram

Theme by BD