Social Media

My vegetarian tips

Protože už přes půl roku nejím maso, ráda bych se s vámi podělila o pár tipů, jak to bez masa vydržet. Prvních pár dnů bez masa vám zřejmě nebude nejlíp. Budete unavení, možná vás bude bolet hlava... po pár dnech se vám zhorší pleť, protože se začnete očišťovat. Začátek je opravdu nejhorší, ale cca po týdnu vám už tak zle nebude. Ale asi vás budou přepadat chutě na maso. Je důležité to skutečně vydržet a maso nejíst, jinak se od něj nikdy neodprostíte.

Snažte se proto jíst co nejpestřejší stravu, luštěniny a teplá jídla. Mě osobně teplá strava dost pomohla, protože třeba po syrové zelenině jsem se necítila úplně najezená, ale po vařené zelenině ano. Super mi přišlo jíst batáty a brambory, dýni, rýžové nudle se sojovou omáčkou a zeleninou nebo třeba pečené banány.

Pokud vydržíte, tak vás asi po třech, čtyřech týdnech tyto silné chutě přejdou. Je ale důležité jíst potraviny, které obsahují vitamín B12 - mléko, sýry, vajíčka - pokud do sebe ale nechcete cpát ani tyto zvířecí produkty, kupte si potravinový doplněk. A samozřejmě dále jezte pestře. Já osobně jsem se trochu vyhladověla, protože jsem jedla podobná jídla pořád dokola a vynechávala jsem luštěniny, které jsou opravdu důležité! A určitě nezapomeňte pít dost vody.
Kdyby se vám náhodou stalo, že si při nějaké příležitosti maso dáte, nevyčítejte si to 😃 Já se snažím maso skutečně nejíst a pokud dostanu jídlo, ve kterém je i maso a nemám jinou možnost, tak jej vybírám. Ale párkrát jsem vegetariánství bohužel porušila... třeba když jsem přijela totálně vyhladovělá ze stanování a nejbližší jídlo byl mekáč, tak jsem si prostě dala bigmac... no bylo mi po něm špatně, protože se mi vytvořil nějaký anti-masový blok... nebo když jsme v noci po mé oslavě narozenin zamířili na kebab, nemohla jsem si ho prostě nedat... ale nakonec mi už ani nechutnal tak dobře, jako dřív... nebo když mi místo vegetariánského hotdogu přinesli masový a já se do něj s chutí zakousla a pak zjistila pravdu... výhoda byla ale v tom, že mi přinesli nový vegetariánský a jídlo jsem nemusela platit 😎

Okomentovat

Instagram

Theme by BD