Social Media

Halloween: Bambi make-up and hair tutorial

Protože se blíží Halloween, rozhodla jsem se nafotit takový malý tutorial. Jako bambi jsem šla minulý rok a přijde mi, že je to nenáročný, ale přitom hezký kostým. 

Začala jsem účesem, aby mi vlasy hezky držely. Udělala jsem si 2 culíky, z nich jsem upletla copy a nakonec jsem je zamotala to dvou bobečků a ty jsem upevnila sponkama.
Nejdřív jsem si udělala obyčejný make-up (báze - Baby Skin, make-up - Vichy, korektor - Maybelline, pudr - Make-up Forever), poté jsem začala s konturingem. Tyčinkou od NYX jsem si zvýraznila lícní kosti a nos, linii jsem ale protáhla až k obočí. Poté jsem konturování obtáhla konturovacím pudrem a pak tmavě hnědým stínem (Essence). 
Střed nosu jsem ''vybarvila'' bílým stínem (Make-up revolutin) a rozjasňovačem (NYX). Poté jsem si zvýraznila obočí (NYC).
Do záhybu oka jsem použila světle hnědý stín (Essence), který jsem použila i na nos a zbytek oka jsem namalovala bílým stínem, který jsem použila na střed nosu (Make-up revolutin).
Nakonec jsem oko orámovala černou linkou (Dermacol). Na vykonturované tváře jsem udělala bílým stínem tečky, lepší je použít bílou tužku, ale tu bohužel nemám.
Poté jsem si nalepila umělé řasy a namalovala je řasenkou (Maybelline). Dávám si malou vrstvu řasenky ještě před tím, než si řasy nalepím, aby byly trošku ''tvrdší'' a líp se mi umělé řasy lepily. Nejsem na to sice žádný odborník, ale dá se to zvládnout. Jelikož umělé řasy skoro nikdy nenosím, koupila jsem si jen obyčejné od Essence - v balíčku je i malé lepidlo, takže ideální, pokud chcete řasy na jedno, dvě použití.

Na rty jsem použila nude rtěnku Rimmel, nehty jsem si také nalakovala nude lakem (Miss Sporty - stál pár korun a jsem s ním opravdu spokojená!) a použila jsem ještě matný nadlak (Catrice).
A je hotovo! K této masce je ideální roztomilý kožíšek, který jsem měla minulý rok... Doufám, že se vám tutorial líbil a že ho třeba v případě nouze využijete.

Okomentovat

Instagram

Theme by BD