Social Media

School supplies

Ahoj! Tak je tady opět školní rok :( Asi v úterý mi došlo, že ve čtvrtek je už škola a opravdu mě to překvapilo. O prázdninách byla sranda a najednou konec?! Ačkoliv se na učení vůbec netěším a už vůbec se netěším na maturitu, chtěla jsem si začátek školy trochu zpříjemnit, takže jsem si koupila krásné nové sešity a pokusila se vymyslet nový ''školní systém''.

Nejdříve jsem zamířila do Papírny, kde mají úžasné barvy sešitů, navíc jsou ekologické. Jeden A4 sešit stál 75 Kč, A5 sešity vyjdou na 55 Kč a malinký sešit (který budu mít na známky) stál 35 Kč. Ano, ceny jsou poměrně vysoké, ale chtěla jsem si udělat radost! Navíc na sešity můžete přímo v obchodě něco natisknout, takže jsem si na sešit an biologii natiskla srdce.
Poté jsem zamířila do Neoluxoru, kde mají italské sešity Pigna, které jsou také ekologické. Cena je mnohem nižší, jeden A4 sešit stojí 37 Kč, takže cca o 10 Kč víc, než obyčejný sešit. Tyto sešity se pro mě staly již klasikou, tento rok ale mají krásné nové vzory!
Dále jsem si ještě koupila desky, protože si tento rok chci více psát do notebooku a poté si papíry tisknout a zakládat je do desek. Minulý rok jsem si totiž psala do sešitů, ale nakonec jsem si text přepsala do pc a vytiskla a z tištěné verze se mi mnohem lépe učilo. A samozřejmě trhací blok, ten se hodí vždycky.
Poslední věc, která je pro mě při učení opravdu důležitá je diář, protože si chci poznamenat všechny testy atd. Tento zlatý třpytkový mám z Marks&Spencer. A nakonec bych se chtěla zmínit o mém novém ukulele. Mám ho asi 2 týdny a naučila jsem se už asi 6 písniček. Hrát na ukulele není moc těžké, stačí se naučit cca 10 akordů, ostatní se dají doučit časem. Je to vážně super odreagování!





Okomentovat

Instagram

Theme by BD