Social Media

NYX Wonder stick review

Už delší dobu jsem hledala nějaký rozjasňovač v tyčince, protože mám radši krémové produkty, než sypké. Nejdřív jsem přemýšlela o rozjasňující bázi od NYX, ale nakonec jsem se rozhodla pro Wonder stick, která obsahuje kromě rozjasňovače i konturovací tyčinku a jsem moc spokojená!

Vybrala jsem si odstín 04, který mi přijde pro moji pleť tak akorát. Konturka není příliš tmavá a rozjasňovač má moc hezký odstín. Produkt moc hezky drží, navíc mi přijde dost praktický. Na krabičce je i návod, jak konturovat. Osobně konturuju jen pod lícními kostmi, a někdy nos a čelo, rozjasňovač si dávám hlavně na tváře, spánky, nos, nad horní ret, na hranu brady a pod obočí, někdy ještě na sřed čela. Nakonec vše rozmažu Beauty blenderem. Wonder stick stála 319 Kč, což mi přijde za konturku a rozjasňovač super cena! Tento produkt rozhodně doporučuji, hlavně pokud máte sušší pleť jako já a máte radši krémové produkty.

Okomentovat

Instagram

Theme by BD