Social Media

Fall season

V sobotu jsem navštívila Výprodej šatníku blogerek, kde jsem sehnala tenhle super červený svetr z angorské vlny. A tak nějak na mě dýchl podzim. I když je venku pořád 30 stupňů, tak už myslím na to, až budu tenhle svetřík nosit s oxfordkama a trenčkotem a všude bude barevné listí. Navíc v neděli odjíždím se školou do Ruska, takže teplejší oblečení snad už konečně využiju. 

#drivingschool
Kromě podzimní nálady jsem taky zvládla autoškolu! Je to sice už měsíc, ale dost dlouho jsem na řidičák čekala. No, v pátek jsem byla poprvé řídit a nebylo to nic moc, tak jsem to znovu zkusila v neděli a kupodivu to bylo o 100% lepší! Takže teď už se jen vyjezdit... Celý průběh autoškoly byl následovný: odchodila jsem si nějaké ty hodiny teorie, odjezdila jízdy a pak už mě jen čekaly testy, na které jsem se připravovala asi týden předem a nejvíc mi pomohly aplikace s otázkama a nakonec samozřejmě jízdy. Pak jsem na magistrát odnesla žádost o řidičák a za měsíc jsem už měla svůj řidičák.



Okomentovat

Instagram

Theme by BD