Social Media

Jak jsem byla na Farmě Naděje

O Farmě Naděje jsem se dozvěděla přes Instagram a když jsem zjistila, že pořádají víkendové brigády, řekly jsme si s mámou proč ne? Veganky sice nejsme, ale etické zacházení se zvířaty je nám blízké. A tak jsme jim napsaly, vzaly auto a jely.
Nebylo to vůbec nic těžkého, žádný zdlouhavý proces, ani nic. Přijely jsme, seznámily se s ostatními brigádníky i obyvateli a zabraly si místo na spaní. Na výběr byla jurta, teepee nebo chatička. Tak jsme vzaly jurtu, ve které s náma spali další tři lidé. Pak nás čekala mooc dobrá večeře - veganská pomazánka s chlebem a zelenina. Já si na veganský jídlo moc nepotrpím - doma ho nikdy nepřipravím tak chutné a když jsem venku, tak veganské jídlo většinou nevyhledávám. Ale mňam, na farmě měli všechno lahodné! Ke snídani byla kaše s různými oříšky, mákem, marmeládou atd, k obědu houbová polévka a spousta zeleniny, prostě mňam. První večer jsme si pak ještě zalezli do teepee, kde jsme rozdělali oheň, jeden pán hrál na kytaru, pili jsme teplý čaj, nádhera. 

A naše práce? Já s mámou jsme dostaly za úkol oškrábat rez z takové vojenské budky a pak ji natřít. A bylo to fajn. Někdo zase třeba sklízel dýně, kluci myslím kopali základy k něčemu... Ale nikdo vás nepopohání, netlačí na vás. Prostě si děláte svoje. Takže pokud si chcete užít fajn víkend na vzduchu se zvířátkama a dobrým jídlem, jeďte tam. Nemusíte s nikým  řešit, jestli jste nebo nejste vegan. Všichni jsou tam milí a budete se cítít, jako byste tam žili s nimi.












1 komentář

Instagram

Theme by BD