Social Media

Winter inspo

Už jsem hodně dlouho nenapsala žádný článek o módě, kromě haulu. Taky jsem hodně dlouho nenafotila žádný outfit. Docela mě to začíná mrzet, protože mě focení outfitů moc baví, nejradši bych byla modelka i fotografka v jednom, protože mám v hlavě vždycky  představu, jak by měly fotky vypadat, ale zároveň mám na sobě outfit, který chci nafotit. No samospoušti moc nefandím, teď jsem navíc nemocná, takže se ani na žádné focení nechytám. Nicméně našla jsem pár pěkných inspiračních fotek, takže bych se o ně s vámi ráda podělila.

Strasně miluju oversized věci. Velké kabáty, široké kalhoty, volné svetry... to je moje. Ne, že bych tyhle věci nějak extra nosila, můj nejčastejší outfit jsou černé vypasované Levisky a nějaké úplejší tričko nebo svetr 😁 Ale hrozně ráda bych si pořídila pár těhle oversized kousků. Přijde mi, že vypadají skvěle a navíc se v nich člověk cítí dobře.
Taky mě moc baví vrstvení. Tričko, košile, svetr, kabát a ještě nějaká šála. Miluju, když se můžu pořádně zabalit, aby mi nebyla zima a pak můžu klidně vrstvy odhazovat. Navíc různé kožíšky, teplé svetry, roláky, svetrové šaty... v zimě je určitě využijete a vypadají skvěle. Poslední dobou se mi líbí myšlenka, kupovat méně věcí, za to v mnohem lepší kvalitě. Mám ráda kvalitní věci - třeba kožené kozačky, kašmírové svetry a tak - a moc ráda si takové věci kupuju. Bohužel ale mám taky ráda hodně oblečení, takže je pro mě docela težké, šetřit si na jednu kvalitní věc, místo toho, abych si koupila pět méně kvalitních. Každopádně bych na tom chtěla aspoň trochu zapracovat. Přece jenom mám ráda basic minimalistické věci a třeba takové basic tričko COS mě láká mnohem víc, než tričko z H&M (nic proti, mám odtud asi nejvíc věcí) 😇 A taky takové ty základy šatníku by podle mě měly být kvalitní, protože je pak můžete nosit několik let a vypadají pořád super.
Poslední věc, která mě teď zaujala, jsou síťované punčochy. Nosila jsem tělové (když mi bylo asi patnáct), takže si jich nevšiml každý a přišlo mi to celkem zajímavé. Takovej ten pocit, jakože mám na sobě něco, co by se možná nemělo nosit do školy, ale ví to jen minimum lidí. Nový trend, nosit je třeba pod rozthané džíny nebo nechat je čouhat nad pás džín se mi celkem líbí, takže přemýšlím, že něco takového vyzkouším. I když to celkem odporuje tomu, že se ráda zabalím do několika teplých vrstev.

Okomentovat

Instagram

Theme by BD