Social Media

Winter feelings

Konečně je tady zima, sice bez sněhu, ale i tak je příjemné se zabalit do teplého kabátu a jít ven nebo posedávat v kavárnách. Ačkoliv je někdy fakt ošklivo, třeba když je všude mlha a zataženo, večer se rozsvítí všechna světýlka na stromech a je mi hezky. Všechno už se chystá na Vánoce a je to prostě jako každý rok.

Letos jsem udělala rozdíl v tom, že jsem dárky začala pomalu pořizovat už v září, takže teď už mám skoro všechny a vyhla jsem se předvánočním frontám v obchodech. Článek o dárcích chystám už brzy 😊 Taky jsme už začali péct cukroví, ale jelikož na to není moc čas, a taky moje máma nesnáší haldy sladkostí, máme jen dva druhy a asi něco málo přikoupíme na Farmářských trzích. Každopádně je ale moc hezké péct aspoň něco, dělat voňavé těsto (a tajně ho uždibovat). V pokojíčku jsem se pokusila pověsit si do okna světýlka, ale nějak se to nepovedlo (jsou asi moc těžká), takže jsem je rozmístila na komodu. Ve vyloženě vánoční výzdobce se moc nevyžívám, takže jsem si pak jen přikoupila voňavé svíčky a na židli jsem si dala bílou kožešinu. No hned se mi líp učí.
Bohužel teď kvůli zimě trávím skoro každý den v kavárnách, takže konzumuju jeden dortík za druhým. To už musí přestat! 😀 Ale koho by to nelákalo, když je venku taková zima, sednout si do útulné kavárny a napapat se... Zároveň mě nějak fascinuje ranní klid - šla jsem dnes ráno se Siňou na procházku, bylo před devátou, nikde nikdo, všechno bylo zmrzlé a nehybné... moc uklidňující. Siňák si užíval zmrzlé trávy, pobíhal sem a tam. Plánuju mu pořídit vánoční svetřík, protože je mi ho líto jen v srsti (ačkoliv mladší brácha tvrdí, že má kožich do -30°C). Užívejte zimy!

Okomentovat

Instagram

Theme by BD