Social Media

Day 308: How to low your waste in one day

Mám za sebou další týden, ve kterém jsem se dozvěděla spoustu zajímavých informací a před sebou týden, ve kterém je chci uplatnit.
V minulém článku jsem psala o workshopu BIOSOPHY, který mě natolik inspiroval, že jsem během jednoho dne snížila svoji produkci odpadu - celkem hodně a navíc to ani nebylo nijak drahé. Nejdřív jsem si našla nějaké informace na netu, na toto téma existuje spousta blogu i YouTube kanálů. Potom jsem si našla, kde mám nejbližší bezobalový obchod, vzala různé použité skleněné nádoby, které jsem doma našla (třeba od jogurtů nebo skleněné lahve od mléka) a prostě vyrazila!

Chtěla jsem si pořídit hlavně nějakou kosmetiku, protože mi různé věci dochází. Pořídila jsem si šampón z koziho mléka, 25g za 25 Kč, takže myslím, že to je přijatelná cena. Je tuhý  a mydlíte si vlasy přímo - musím říct, že opravdu dobře pění a funguje stejně dobře jako klasický šampón. Dále jsem si koupila mandlový olej na odličování. Když ho nanesete na vlhký obličej, vytvoří příjemnou emulzi, která smyje skoro všechen make-up a pleť po něm není vysušená, ani ztáhlá. 100 ml oleje vyšlo na 95 Kč. Na dočištění pleti jsem si koupila ekologické látkové tampónky, které se po použití prostě vyperou v mydle a usuší. Další vychytavkou, kterou jsem si pořídila je dřevěný kartáček na zuby. Měli různé druhý, od 60 do 90 Kč, takže cena je srovnatelná s plastovým CuraProxem. Kromě kosmetických věci jsem si ještě koupila kávu, kterou jsem dala do skleněné lahve od mléka, a opět cena srovnatelná s balenou.

A moje týdenní plány? Škola, focení a hlavně detox  - od zbytečných věcí, odpadu a špatného jídla.

3 komentáře

  1. Skvěly tipy, poslední dobou se taky snazim odpad eliminovat :) Mimochodem, ta kosmetika, kterou popisujes - jaka je to znacka? :)
    Sarushef blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju :) měla by to být značka Naturinka a kartáček od Curanatura :)

      Vymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat

Instagram

Theme by BD