Social Media

Stucked&lost

Delší dobu jsem teď nic nenapsala. Není mi dobře. Staly se věci, které se vlastně ani nestaly mně, ale ovlivnily mě. Chtěla bych psát o něčem hezkém, o tom, jak jsem byla v Budapešti a co skvělého jsem dělala, ale nejde to. Mám pocit, že nic nezvládnu, že nic nemá smysl.

Snažila jsem se proti tomu bojovat a chovat se normálně. Ale je mi špatně a nezvládám chodit do práce, nejradši jsem doma v posteli. Spím v noci 8, někdy 10 hodin, a ve dne třeba dalších 5, jsem pořád unavená. Jela jsem s kamarádama na výlet a bylo mi fajn, ale po pár hodinách to na mě padlo a jenom jsem seděla a nic neříkala. Jsem ze všeho ve stresu, když mám něco řešit, jako třeba výpověď v práci nebo jenom zavolat operátorovi, aby mi aktivoval data, je to pro mě hrozně velký problém. Co můžu, to odkládám. Každý den si říkám Jo, zítra si uklidím pokoj, hodím oblečení na vinted a půjdu do kavárny.“, ale i to je pro mě až moc namáhavé. Nejsem se sebou spokojená, ale nedokážu s tím nic udělat, nemám na nic sílu. Je pro mě námaha jít ven se psem, napsat psychoterapeutovi i psát tenhle článek. Chtěla bych si zase zahrát na ukulele, ale představa, že ho musím naladit, mě nakonec odradí. Vážně bych s tím ale chtěla něco dělat a zase se bavit, ale je to tak těžké.

Okomentovat

Instagram

Theme by BD