Social Media

Two books to read

Zjistila jsem, že jsem se vlastně ještě vůbec neodměnila za maturitu, a tak jsem přemýšlela, co si koupit. Šla jsem si vyzkoušet oblečení do Zary, koukala jsem na kosmetiku v Sephoře, ale pak mě napadlo, že bych si mohla koupit knihu. Nejdřív jsem šla na jistotu pro knihu od Garance Doré LOVE X STYLE X LIFE, o které jsem toho hodně četla a kterou teď každý má.

Když jsem ji objevila a prolistovala ji, přišla mi celkem zajímavá, ale stejně mi to nedalo a šla jsem se ještě mrknout na anglické knížky, mezi nimiž byla i kniha How to be parisian wherever you are, kterou jsem si plánovala koupit už někdy před 2 lety, ale pořád jsem se k tomu nedostala. Chvíli jsem se rozmýšlela, kterou z nich koupit. Nakonec jsem si vzala obě a jsem moc ráda.  Na obou knihách oceňuji hlavně to, že nejsou jen o stylu a kráse, ale také o vztazích, lásce a kariéře a jsou tam také různé příběhy ze života, které mě celkem inspirují. Ještě jsem ani jednu nedočetla, ale různě jsem přeskakovala kapitoly a můžu je jen a jen doporučit, pokud si chcete o prázdninách přečíst něco zábavného a zároveň i celkem inspirativního.

P.S. Mám zálusk na knihu se spoustou fotek od Alexy Chung - IT.
P.P.S. Teď jsem vůbec nepsala, což mě moc mrzí, takže chci přidávát články častěji.
P.P.P.S. Snad brzo napíšu článek o tom, kam jdu na vysokou (jestli na nějakou vůbec půjdu 😄.)


Okomentovat

Instagram

Theme by BD