Social Media

Asos haul

Ahoj! Objednala jsem si z Asos pár věcí, takže bych se s vámi ráda podělila o moji zkušenost s tímto e-shopem.  Navíc jsem si zde kromě jiného koupila i šaty na maturitní ples!

Na první fotce mám sametové šaty, které mají místo ramínek dlouhé pruhy a dají se vázat nekolika způsoby. Materiál se mi hrozně moc líbí, ale bohužel mi dělají dost zvláštní prsa, takže je asi vrátím. Stály 26  a kdyby kdyby měly jiný střih, tak bych si je rozhodně nechala! Spodní část ale vypadá skvěle!

Jelikož jsem už delší dobu chtěla nějaké vysoké kozačky na podpatku, rozhodla jsem se pro tyto. Vypadají jako lodičky s ,,punčochami'', moc se mi líbí, že spodní část je lakovaná a navíc skvěle drží na noze. Stály 29  a nemůžu si je vynachválit!

Dále jsem si objednala troje naušnice, protože těch není nikdy dost. Na fotkách to sice není vidět, ale první jsou zajímavé tím, že si do ucha dáte kamínek a ty zbylé kamínky jsou pod lalůčkem! Ty poslední jsou zase asymetrické, jedna je okolo téměr celého ucha a druhá jen malá jemná. Růžové stály 10 , zbylé dvoje 16 .

Na maturiťák jsem si objednala krásné pudrové lodičky s páskem za patou. Podpatek má jen 8 cm, abych to celý večer ustála a jsou krásně matné. Stály 26 .

A teď už šaty! Objednala jsem si celkem troje, ale první už dřív a nemám v nich žádnou fotku. Byli sice hezké, kvalitně ušité, ale neseděla mi barva. Tyto pomněnkové šatičky se mi moc líbily kvůli barvě, kterou miluju, a taky kvůli originálnímu střihu - jsou vepředu kratší a vzadu delší - a krásné krajce na zádech a zapnání na drobné knoflíčky. Bohužel jsem se v nich ale nějak necítila, byly mi hodně těsné přes prsa a nebyla jsem si jistá tou velkou sukní. Nicméně mi stejně přijdou moc krásné a stály 46 .

A poslední jsou šaty, které jsem si nakonec vybrala. Na fotce je detail, který mají na ramenech, střih je jinak splývavý. Vybrala jsem si je hlavně kvůli barvě, která se mi hodí k brýlím. Stály 96 .

Celkově jsem s Asosem hrozně moc spokojená! Věci dorazí většinou za 3 dny, vrácení zboží je taky nenáročné. Zatím všechno oblečení, které jsem si objednala bylo kvalitní a odpovídalo fotkám, kvalita bot odpovídá ceně, takže myslím, že super! 

Okomentovat

Instagram

Theme by BD